. Cans – Support & Maintenance

Support & Maintenance

Support en maintenance zijn essentieel voor een goede en efficiënte werking van de geleverde producten na de implementatiefase.

CANS biedt op alle geleverde en geïnstalleerde producten support aan vanuit de eigen organisatie. Dit is mogelijk omdat CANS de gecertificeerde CommScope partner in Nederland is en kan zij, in geval een 1ste of 2de lijn’s storing, de klant direct en persoonlijk helpen.

Niet alleen in geval van eventuele storingen maar ook in het geval van updates of verzoeken voor het verbeteren van de functionaliteit binnen de software, staat CANS klaar om dit te begeleiden en uit te voeren.

CANS Support is bereikbaar via een nieuw Webportaal.
Naast aanmelding via email of telefonisch biedt CANS haar klanten de mogelijkheid om alle vragen of verzoeken via het web in te dienen en te volgen. Door deze professionele dienstverlening maakt CANS de uitvoering van het support proces inzichtelijk voor de klant.

Met behulp van het eenvoudige en duidelijke open source product osTicket is het support proces van CANS altijd bereikbaar en zijn de resultaten traceerbaar.

Om deze support mogelijkheid te kunnen gebruiken moet er wel een unieke eindgebruiker worden aangemaakt. Daarvoor kan de klant een verzoek indienen via support@cans.nl. Vermeld bij deze aanvraag de gewenste login name (de username zoals in windows is bijvoorbeeld een goede keuze). Een wachtwoord wordt automatisch toegewezen en dient bij de eerste keer aanmelden veranderd te worden.

Elk ticket dat wordt geregistreerd krijgt een uniek nummer. Na registratie wordt een email gestuurd ter bevestiging met daarin het gemelde issue- en  ticketnummer met een hyperlink direct naar het geregistreerde ticket in het webportaal.

Registreren en volgen van issues via het webportaal kan via www.cans.nl/support

Natuurlijk kunnen de klanten ook nog steeds bellen met CANS support via +31 36 5342464 of mailen met support@cans.nl.